qualified
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى الرسمي لتحالف iqs1

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
                              المنتدى الرسمي لتحالف Iqs1

لغاز لا يوجد لهو حل

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
egmel
مشرف عام
مشرف عام

الدول : لغاز لا يوجد لهو حل Female31

لغاز لا يوجد لهو حل Empty
مُساهمةموضوع: لغاز لا يوجد لهو حل   لغاز لا يوجد لهو حل Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 12:12 pm

بعد إذن الجميع المشترك فى المنتدى هل يعرفنى ما هى وظيفة المشرف العام

وهل المشرف فى قسم الافكار والاقتراحات يعمل على مسح كل الافكار والاقتراحات وبعد إذن المشرف انا إقتراح 4 إفكار وبعد خروجى من المنتدى الساعة 5 والان إفتح المنتدى وإفتح قسم الافكار والاقتراحات ولم إجد الافكارى وإقتراحاتى انا هل إحد يفهمنى ماذا حدث

من فيقوم يقراء الموضوع لا يستهزاء به هل تفهمنى
goloom
مشرف عام
مشرف عام
goloom

الدول : لغاز لا يوجد لهو حل Female13

مُساهمةموضوع: رد: لغاز لا يوجد لهو حل   لغاز لا يوجد لهو حل Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 12:20 pm

من المفترض ارد عليك اقولك ايه بقى ؟

انا مش سبق وقلتلك ان فى موضوع للاقتراحات وموضوع للشكاوى

ولى انت هتجرى فى المنتدى كل شويه تحطلى موضوع فى حته شكل ولى انا مش عجبك

انك تحط 4 اقتراحات فى اربع مواضيع ده اسمه ايه بقى انك بتزحم القسم بمواضيع متشابه

ولو كنت تعبت نفسك وبسيط كنت هتلقى موضوع للشكاوى و الاقتراحات وموضوع لطلبات الاقسام

انما ليه هو الشعب المصرى كده ميقدرش يعيش من غير ما يكسر القوانين ويعك فى كل حاجه

لو انا غلطان فى حاجه يا حبيبى خلى حد يقولى انا غلطان فى ايه

وملكش دعوه بى البريد الموزع للتحالف عشان مقفلهولكش وترجع تزعل

سلام
nano_sam
مشرفة
مشرفة
nano_sam

الدول : لغاز لا يوجد لهو حل Female31

مُساهمةموضوع: رد: لغاز لا يوجد لهو حل   لغاز لا يوجد لهو حل Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 2:53 pm

طبعا الاخ جلوم مش غلطان لما مسح الموضوعات المتشابهه او المكرره ولما طلب كمان انك تخلي اسئله المنتدي علي المنتدي بس مش التحالف وبس هو غلطان في اسلوب التخاطب بس يعني ايجمال كن بيستفسر علشان يعرف ويتعلم بعد كده وممكن اعرف يعني ايه يبعد عن بريد التحالف هل انت فعلا قادر علي غلق البريد
goloom
مشرف عام
مشرف عام
goloom

الدول : لغاز لا يوجد لهو حل Female13

مُساهمةموضوع: رد: لغاز لا يوجد لهو حل   لغاز لا يوجد لهو حل Emptyالثلاثاء أغسطس 04, 2009 3:01 pm

nano_sam كتب:
طبعا الاخ جلوم مش غلطان لما مسح الموضوعات المتشابهه او المكرره ولما طلب كمان انك تخلي اسئله المنتدي علي المنتدي بس مش التحالف وبس هو غلطان في اسلوب التخاطب بس يعني ايجمال كن بيستفسر علشان يعرف ويتعلم بعد كده وممكن اعرف يعني ايه يبعد عن بريد التحالف هل انت فعلا قادر علي غلق البريد

اولا ردا على السؤال الخاص بى غلق البريد الموزع للتحالف فا انا قادر على غلق البريد

والسبب ان مع وجود مشكله داخل منتدى سيكون حل المشكله داخل المنتدى فلماذا اللجوء للتحالف

انا سبق وقد صرحت بأن من يريد ان يكون قائد التحالف بدلا من حازم سأعطيه اياه بشرط ان يكون قادر على تحمل المسئوليه

فأرجو من الجميع التصرف على هذا النحو

وأسف اذا كنت قد ازعجت احد بكلامى واذا كنت مخطىء ارجو مراجعتى

شكرا

لغاز لا يوجد لهو حل
صفحة 1 من اصل 1